Health Slabire - Cure de slabire eficiente, aparatura pentru slabit, regim slabire rapid, dieta sanatoasa, tratamente anticelulitice si tratamente slabire, metode de slabit, dermoporatie, liposuctie virtuala, epilare definitiva, orly, lacuri de unghii, tratamente spa, rowe, bronzare organica blogarama.com GeekySpeaky: Submit Your Site! SEO Romania Catalog Bloguri Bloogle Director Web Cure de slabire - diete - aparate pentru slabit - Metode de infrumusetare- tratamente anticelulitice - Dietele vedetelor - slabire - keiko slim spa Cure de slabire- diete- aparate pentru slabit- tratamente- slabire: Cum am slabit 5 kg in 5 zile

Slabire, Infrumusetare, Sanatate, Diete, Tratamente corporale-Aici le gasesti pe toate

Aici poti afla tot ce te intereseaza despre diete , tratamente de infrumusetare, cure pentru slabit, un regim de viata sanatos, cure slabire eficiente,aparatura pentru slabit,regim slabire rapid,tratament anticelulitic, salon remodelare corporala si slabire, lacuri unghii Orly, metode slabit,dermoporatie,liposuctie virtuala, epilare definitiva,bronzare organica,dietele vedetelor,diete celebre,cura de slabire,metode si diete de slabit,slabire de durata,dieta sanatoasa,celulita,grasime,calorii,slabire rapida,dieta 4kg in 4 zile,dieta de slabire,dieta de slabit,tratament slabit,tratamente slabire,detoxifiere,alimentatie,greutate,regim slabire,regim slabit,regim disociat, slabire, aparate pentru slabire.

miercuri, 29 iulie 2009

Cum am slabit 5 kg in 5 zile

Diete peste diete, cure pentru slabire, fitness, mancare light, si totusi colaceii nu vor sa dispara?

Vrei sa slabesti rapid? Va spun cum am reusit eu sa slabesc 5 kg in 5 zile cu ajutorul dietei lui Nicoleta Luciu!
M-am apucat de dieta de luni, ca sa fie inceput de saptamana. Am mancat exact cum a explicat ea si am reusit sa dau jos cate un kg pe zi. Faceam seara cand ajungeam acasa fitness 30min, dar nimic mai mult.Asta a durat pana vineri inclusiv.

Sambata si duminica fiind weekend am zis ca mananc altceva, si am mancat cate putin -lactate, legume, pui, inghetata, nimic exagerat. Rezultatul luni dimineata a fost +2 kg.

Dupa multe diete, cure de slabire cu rezultat rapid, am ajuns la concluzia ca nu exista cura de slabire dupa care sa iti mentii greutatea. Singura optiune este un mod de viata sanatos sau cum se spune zicala "ia micul dejun ca un rege, pranzul ca un print, iar cina ca un cersetor".
Daca vrei sa slabesti rapid pentru a incapea in rochia de mireasa, sau pentru a arata bine pe plaja poti tine acest gen de cure de slabire, dar nu pentru a slabi si ramane slaba timp indelungat. Organismul se obisnuieste cu mancarea pe care o consumi pe durata dietei, astfel in momentul in care "calci stramb" se simte atat pe cantar cat si pe haine.

Incercati sa fiti moderate cand vine vorba de mancare, faceti fitness pentru ca ajuta la eliminarea grasimilor, nu tineti diete stricte si cure de slabire ce pot dauna organismului vostru, mergeti la un salon de infrumusetare pentru tonifiere, slabire sau ca
sa scapati de celulita sa scapati de celulita. Este cea mai sigura si placuta solutie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Follow @CellzGroup Follow Me on Pinterest